
Jednodňový workshop. Môžete si vybrať jeden z tychto dvoch termínov:
Prvý termín: Štvrtok 23.10.2025
Druhý termín: Štvrtok 27.11.2025
Čas: 9:00 až 16:00
Miesto: Univerzitný technologický inkubátor STU
Neviete, čo ďalej s vašou značkou? Nová kampaň, nový web, nová stratégia? Ani jedno z toho. Skôr ako sa pustíte do akýchkoľvek aktivít, je potrebné urobiť marketingovú diagnostiku a teda systematicky zistiť, kde sa nachádza skutočný problém vašej značky.
Prečo klesajú predaje? Prečo neprichádza dosť leadov? Prečo konkurencia rastie rýchlejšie? Čo ovplyvňuje váš trh? Odpovede na tieto otázky sa nedajú hľadať náhodne. Potrebujete proces, ktorý vám pomôže jasne pomenovať príčiny.
Vytvorili sme preto jednodňový intenzívny workshop zameraný na presné definovanie vášho marketingového problému prostredníctvom diagnostiky. Nejdeme vás učiť vytvárať kampane, písať stratégie alebo navrhovať marketingové plány. Naučíme vás to najdôležitejšie – ako pomocou diagnostiky pochopiť, v čom je váš skutočný problém, a až potom hľadať riešenia.
Úvod
Vysvetlíme si, prečo je diagnostika v marketingu kľúčová a ako dokáže vašej značke ušetriť zdroje správnym pomenovaním problémov a následnou identifikáciou vhodných riešení.
Diagnostické techniky
Brand Therapy je naša technika, ako sa dostať klientom pod kožu a lepšie pochopiť ich značku. Pomocou workshopových cvičení si účastníci osvoja postupy, ktoré odhaľujú kontext, hodnoty a potenciál značky.
Analýza značky ukazuje, ako zistiť, či značka stojí na pevných základoch a v čom sa odlišuje od konkurencie. Pomáha pomenovať piliere identity a jasne definovať silné aj slabé stránky.
Zákaznícky výskum rozvíja zručnosti pri tvorbe výskumnej stratégie, vedení rozhovorov a interpretácii zistení. Účastníci sa naučia, ako zapojiť AI a využívať náš nástroj Synthfolk na efektívnu analýzu dát.
Analýza pomocou nástrojov vysvetľuje, ako pracovať s dátami pri mapovaní pozície značky. Pomáha určiť lídrov, stagnujúce značky a vyzývateľov a predstavuje náš nástroj Share of Search, ktorý celý proces zjednodušuje.
Kognitívne skreslenia ukazujú, ako využiť poznatky z psychológie na zvýšenie predaja a lepšie pochopenie vnímania značky. Účastníci sa učia hodnotiť svoju značku aj konkurenciu cez správanie a rozhodovanie zákazníkov.

Jakub Hrušovský
Co-founder & Managing Director v Birne, kde prepája produktové a brandové myslenie. Marketingu sa venuje 8 rokov a spolupracoval na projektoch pre značky ako KPMG, VSE, YIT či mestá Trnava a Bratislava. Zameriava sa na odhaľovanie skutočných problémov značiek a pretavovanie stratégie do funkčných kreatívnych riešení. Vo voľnom čase sa venuje cyklistike a zaujíma ho prepojenie výkonnosti, psychológie a dizajnu.
Marek Šulik
Co-founder & Strategy Director v Birne, špecializuje sa na marketingové stratégie v online prostredí a ecommerce. Marketingu sa venuje 17 rokov, pracoval pre desiatky slovenských aj zahraničných klientov. Má za sebou viac ako 100 školení a workshopov pre rôzne firmy, 3 roky pôsobil ako Google Partners Certified Trainer a je tiež externý lektor na Fakulte masmediálnej komunikáci v Trnave s vlastným predmetom.